Obiect achiziție: Servicii de catering pentru organizare de evenimente
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii de catering pentru evenimentul de identificare de inovații în domeniul agro-alimentar în cadrul proiectului STARRISE.
- Data: 25 septembrie, ora 17.00
- Locația: USAMV Cluj-Napoca, Calea Mănăștur 3-5, Cluj-Napoca
- Număr de participanți: 50
Bufet de tipul:
- Platouri asortate cu 4 tipuri de mini-sandwichuri, patiserie sărată – aprox. 200 gr / persoană
- Platouri asortate cu 4 tipuri de patiserie dulce, mini-tarte – aprox. 150 gr / persoană
Se vor asigura de către furnizor:
- Șervețele și farfurii de unică folosință biodegradabile.
Locația: USAMV Cluj-Napoca, Calea Mănăștur 3-5, Cluj-Napoca – clădirea Bibliotecii, Amfiteatrul Roșu
Termenul de livrare/prestare/executare: 25 septembrie, ora 17.00
Valoare estimată în lei fără tva: 50 lei/persoana
Alte mențiuni 50 lei/persoană preț fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR). Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA.
Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate varia față de numărul estimat inițial.
Criteriul de atribuire -Pretul cel mai scazut
Contract: NU
Termen depunere oferte: 24.09.2025, ORA 11
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.