Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Serviciile de restaurant și serviciile de catering sunt necesare în vederea organizării întâlnirii Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 la sediul Consiliului Județean Sălaj din Zalău.
Servicii de restaurant și de catering în datele de 01-02.10.2025 pentru un număr estimativ de 40 de participanți
Locația pentru serviciile de restaurant (prânz și cină): Unitate situată la maximum 800 m distanță de sediul Consiliului Județean Sălaj, situat în Piața 1 Decembrie 1918 nr. 11, Zalău, cod poștal 450058
Locația pentru serviciile de catering: sediul Consiliului Județean Sălaj
- Servicii de restaurant – Cină, 01.10.2025, ora 19:00
Cina va fi servită la locația prestatorului, în regim bufet suedez, la ora 19:00 și va include următoarele
- Gustare rece – minimum 300 g/participant
- Minimum 8 preparate dintre care
- Minimum 2 preparate vegetariene
- Minimum 2 preparate pe bază de carne
- Minimum 2 preparate pe bază de brânză
- Preparat de bază – minimum 400 g/participant
- 2 preparate pe bază de carne – carne de porc și/sau carne de pui
- 1 alternativă vegetariană în locul preparatelor pe bază de carne pentru participanții vegetarieni (această opțiune fiind comunicată cu o zi înainte de eveniment, doar dacă este cazul)
- Garnitură compusă din 2 preparate
- Salată
- Asortimente de pâine sau chifle – minimum 2 felii de pâine/participant sau minimum 1 chiflă/participant
Desert – minimum 100 g/participant
- Pachet de băuturi non-alcoolice
- Apă plată – minimum 330 ml/participant
- Apă minerală – minimum 330 ml/participant
- Suc carbogazos și/sau neacidulat – minimum 250 ml/participant
- Cafea – minimum 2 cafele/participant
- Servicii de catering – Coffee Break în data de 02.10.2025
Preparatele vor fi livrate în data de de 02.10.2025, la ora 09:00 la sediul Consiliului Județean Sălaj și vor cuprinde următoarele
- Cafea, zahăr, lapte, paletine – minimum 2 cafele/persoană
- Ceai – diferite sortimente + zahăr sau miere și paletine
- Apă plată – minimum 2 x 330 ml/persoană
- Apă minerală – minimum 330 ml/persoană
- Patiserie sărată – minimum 100 g/participant
III. Servicii de restaurant – Prânz, 02.10.2025, ora 13:45
Prânzul va fi servit la locația prestatorului, în regim bufet suedez, la ora 13:45 și va include următoarele
- Gustare rece – minimum 300 g/participant
- Minimum 8 preparate dintre care
- Minimum 2 preparate vegetariene
- Minimum 2 preparate pe bază de carne
- Minimum 2 preparate pe bază de brânză
- Preparat de bază – minimum 400 g/participant
- 2 preparate pe bază de carne – carne de porc și/sau carne de pui
- 1 alternativă vegetariană în locul preparatelor pe bază de carne pentru participanții vegetarieni (această opțiune fiind comunicată cu o zi înainte de eveniment, doar dacă este cazul)
- Garnitură compusă din 2 preparate
- Salată
- Asortimente de pâine sau chifle – minimum 2 felii de pâine/participant sau minimum 1 chiflă/participant
Desert – minimum 100 g/participant
- Pachet de băuturi non-alcoolice
- Apă plată – minimum 330 ml/participant
- Apă minerală – minimum 330 ml/participant
- Suc carbogazos și/sau neacidulat – minimum 2 x 250 ml/participant
- Cafea – minimum 2 cafele/participant
Oferta financiară va cuprinde:
Costul serviciilor de cină/participant, costul serviciilor de coffee-break/participant și costurile serviciilor de prânz/participant. Acestea vor fi prezentate indicându-se prețul cu și fără TVA, defalcat pe fiecare cotă de TVA în parte. Oferta nu include eventuale taxe tip SGR.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare: 01.10.2025 și respectiv 02.10.2025, conform cu specificațiile tehnice.
Valoare totală estimată în lei fără TVA: servicii de cină – 230 lei/participant
servicii de Coffee break – 65 lei/participant
servicii de prânz – 210 lei/participant
Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.
Termen depunere oferte 24.09.2025 ora 11:00