ACHIZITIE SERVICII DE CATERING SI INCHIRIERE SALA DE EVENIMETE

Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate Contractantă, doreşte să achiziţioneze  servicii de catering în scopul organizării unei întâlniri de lucru destinate beneficiarilor, privind problemele întâmpinate la implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020

SPECIFICAŢII TEHNICE

Privind achiziţia de: Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

Obiect achiziţie: Organizare seminar de instruire destinat beneficiarilor privaţi, privind implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020.

Locația: Cluj Napoca, ultracentral, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita inainte de atribuirea contractului locatiile si poate refuza pe cele care nu prezinta conditii impecabile din punctul de vedere al esteticii si al ingienei.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  1. închiriere sală de întâlnire
  • Se solicită sală de conferință pentru 6 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 55 de participanți
  • Masa de Prezidiu, dotata cu microfon
  • Aranjare tip sala de conferinte / teatru
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu,
  • 2 microfoane mobile ,
  • flipchart
  • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală;
  1. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 55 de persoane organizata astfel :
    1. Coffee (ora 10 – pentru jumătate din nr. de persoane confirmat; ora 14:15 – pentru jumătate din nr. de persoane confirmat)
  • Cafea, lapte, pahare/cesti de unică folosință, zahăr alb/brun,
  • Apa 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
  • Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun,
  • Patiserie dulce/sărată
  • Fructe
    1. Pranz
  • Masa de prânz tip bufet suedez care sa conțină următoarele: meniu normal, (supa – 2 feluri, fel principal – 2 feluri, desert – 2 feluri)
  • Cafea, lapte, pahare/cesti de unică folosință, zahăr alb/brun
  • Apa plată/minerală la 0,5l
  • Suc natural și carbogazos

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Perioada: 05 Martie 2019

Valoare estimată în lei fără tva: Valoarea estimată 65 lei + TVA /participant;

(se va preciza prețul unitar in lei fără TVA si valoarea totala in lei fără TVA)

Valoare estimată sală de conferință 800 de lei + TVA

Termen depunere oferte 4 martie ora 10

Articolul anterior
ACHIZITIE SERVICII DE CATERING
Articolul următor
ACHIZITIE SERVICII DE CATERING SI INCHIRIERE SALA DE EVENIMETE
Meniu
Sari la conținut