A.D.R. Nord-Vest scoate la concurs un post vacant de Expert cu rol de ofiţer control financiar preventiv propriu în cadrul Departamentului Plăţi, Contabilitate şi Recuperare Debite, Direcţia Management Cheltuieli şi Verificare Achiziţii/ DAMPRNV 2021-2027, pe perioadă determinată de 36 luni, cu normă întreagă.
Responsabilități cheie / Atribuții:
• Acordarea vizei de control financiar preventiv propriu pentru proiectele de operaţiuni derulate în cadrul AM PR NV, conform prevederilor legale;
• Controlul ex-ante, inclusiv controlul financiar preventiv pentru cererile de prefinantare, de rambursare si de plata, aferente programului AMPR NV 2021-2027, gestionat de ADR Nord- Vest;
• Controlul financiar preventiv a contractelor de finantare si a actelor aditionale la contractele de finantare ale beneficiarilor de finantare prin programul AMPR NV 2021-2027, gestionate de ADR Nord-Vest;
• Detectarea, semnalarea si prevenirea neregulilor.
Cerinţe:
Educaţie şi calificări:
• Studii universitare, nivel licență, conform HG 433/2022, în domeniul fundamental Științe sociale,
Ramură de știință: Științe economice.
Experienţa:
• Experienţă în domeniul financiar –contabil, ulterior licenţierii de minimum 4 ani, dovedită prin carnet de muncă, adeverință, raport REVISAL, contract de muncă.
• Constituie avantaj experienţa în activitatea de control financiar preventiv
Abilităţi şi competenţe:
• Cunoștințe foarte bune privitoare la cadrul instituțional european;
• Cunoștințe privind legislația fiscală și Legislația în achiziții;
• Cunoștințe foarte bune de utilizare a Ms Word, Ms Excel;
• Capacitatea de a comunica clar si eficient, atât in scris cat si oral;
• Capacitate de analiză și sinteză;
• Flexibilitate și rigurozitate în respectarea termenelor limită;
• Perseverență, proactivitate și orientare spre rezultate.
• Obiectivitate;
• Conduită morală;
• Independenţă decizională în condiţiile separării atribuţiilor;
Beneficii: pachet salarial atractiv, tichete de masă, pachet de servicii medicale, mediu de lucru profesional și competitiv, condiții de muncă la standarde înalte, posibilități crescute de dezvoltare profesională.
Bibliografia pentru concurs:
1. Legea nr. 315 din 2004 privind dezvoltarea regională în România, cu modificările și completările ulterioare;
2. Legea nr. 227 din 2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
3. Ordinul 2634 din 2015 emis de Ministerul Finanțelor Publice privind documentele financiar-contabile;
4. Ordin nr. 3103 din 2017 privind aprobarea reglementărilor contabile pentru persoanele juridice fără scop patrimonial cu modificările și completările ulterioare;
5. Ordonanța Guvernului nr. 119 din 1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Ordinul 923 din 2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv și a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu;
7. Ordin nr. 1792 din 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare;
8. Hotărârea Guvernului nr. 873 din 2022 pentru stabilirea cadrului legal privind eligibilitatea cheltuielilor efectuate de beneficiari în cadrul operaţiunilor finanţate în perioada de programare 2021 – 2027 prin Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune şi Fondul pentru o tranziţie justă;
9. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 133 din 2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziție justă;
10. Hotărârea Guvernului nr. 829 din 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziție justă;
Informaţii organizatorice:
- Anunţul privind concursul organizat va fi transmis la AJOFM și va fi postat pe site-ul ADR Nord-Vest în data de 23.09.2024.
- Persoanele interesate, care întrunesc cerinţele obligatorii specificate, vor transmite până în data de 16.10.2024, ora 16.00 următoarele documente pe email la adresa resurse.umane@nord-vest.ro:
-
- copie document de identitate;
- CV datat şi semnat;
- scrisoarea de intenţie cu data depunerii şi semnătura;
- copii după documentele de studii;
- copii după documentele care atestă experienţa profesională (conform cerinţelor), semnate, cu număr de înregistrare de la angajator;
- copii după orice documente oficiale legale, relevante pentru dovedirea formărilor/certificărilor şi/sau a cunoştinţelor dobândite (semnate şi cu număr de înregistrare);
- cazierul judiciar (valabil 6 luni de la data eliberării) sau declaraţie pe propria răspundere că nu există înscrisuri în cazierul judiciar.
- Comunicarea rezultatelor privind eligibilitatea candidaților se va face telefonic și/sau pe email până la data 21.10.2024, până la ora 16.00; candidații care întrunesc cerinţele obligatorii ale postului vor fi invitați să se prezinte la proba scrisă.
- Proba scrisă (testare scrisă a cunoştinţelor din domeniul de specialitate conform bibliografiei şi testul de cunoştinţe operare PC-Word şi Excel) se va desfăşura la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, str. Donath nr. 53 A, Jud. Cluj în data de 24.10.2024, începând cu ora 10.00. Durata examinării este în medie de 3 ore.
- Comunicarea rezultatelor obţinute la proba scrisă (test scris şi test de operare PC) se va face telefonic și/sau pe email până la data de 28.10.2024, ora 16:00.
- Interviurile de selecţie se vor desfăşura în data de 30.10.2024, la ora comunicată de către comisie, la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, str. Donath nr. 53 A, Jud. Cluj. La interviul de selecţie vor participa doar candidaţii care au obţinut punctajul minim necesar pentru promovarea în etapa de interviu.
- Comunicarea rezultatelor obţinute la interviul de selecţie şi respectiv rezultatele finale ale concursului se va face până la data de 01.11.2024, după finalizarea lucrărilor comisiei de recrutare şi selecţie.