A.D.R. Nord-Vest scoate la concurs un post vacant de Expert financiar/ asistență tehnică, Departament Asistență Tehnică Proiecte, Direcția Economica, pe perioada determinată de 24 de luni, cu normă întreagă.
Prezentarea postului:
- Îndeplinirea activităților specifice gestionării fondurilor structurale și asigurarea funcționării şi utilizării sistemului de implementare, în conformitate cu procedurile stabilite la nivelul ADR Nord-Vest și cu respectarea termenelor prevăzute în acestea.
Responsabilităţi cheie / Atribuţii:
- centralizarea de la direcțiile/departamentele/compartimentele beneficiare a estimarii necesarului de asistență tehnică;
- întocmirea cererilor de rambursare, în colaborare cu structurile din cadrul ADR NV aferente contractelor finanțate din axa de asistență tehnică pentru proiectele aflate în implementare;
- gestionarea documentelor specifice postului;
- activităţi administrative.
Cerințe:
Educaţie şi calificări:
- studii universitare, nivel licenţă într-unul dintre următoarele domenii fundamentale, aşa cum sunt prevăzute în HG nr. 433/2022:
- științe economice
Experienţa:
- Experienţă de minimum 3 ani, ulterior licentierii, în domeniul economic; financiar; contabilitate sau asistenta tehnica proiecte.
Abilităţi şi competenţe:
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel-nivel avansat).
- Rezistență la stres; Spirit analitic; diplomație; capacitate de autocontrol; responsabilitate; sociabilitate; echilibru, stabilitate emoțională; simț etic dezvoltat; orientare spre disciplină, ordine, punctualitate.
- Capacitatea de a munci sub presiune; capacitatea de a păstra relații bune cu alții; simțul răspunderii; spirit de echipă; inițiativă.
Bibliografie pentru concurs:
- Legea nr. 315/2004 privind dezvoltarea regională în România publicată în Monitorul Oficial nr. 577 din 29 iunie 2004, modificată de O.U.G. nr. 111/2004 publicată în Monitorul Oficial nr. 1115 din 27 noiembrie 2004, cu anexa introdusă prin Rectificarea publicată în Monitorul Oficial nr. 615 din 7 iulie 2004;
- HG 399/2015 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate in cadrul operatiunilor finantate prin Fondul european de dezvoltare regionala, Fondul social european si Fondul de coeziune 2014-2020;
- HG 873/2022 pentru stabilirea cadrului legal privind eligibilitatea cheltuielilor efectuate de beneficiari în cadrul operațiunilor finanțate în perioada de programare 2021-2027 prin Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune și Fondul pentru o tranziție justă;
- Program Operațional Asistență Tehnică 2014 – 2020 – scop, obiectiv, axe finantate, alocare financiara;
- REGULAMENTUL (UE) 2021/1060 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 24 iunie 2021 – cap. III – Asistență tehnică;
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare – achiziție directă și procedura simplificată.
Informaţii organizatorice:
- Anunţul privind concursul organizat va fi transmis la AJOFM și pe pagina agenției în data de 25.05.2023.
- Persoanele interesate, care întrunesc cerinţele obligatorii specificate, vor transmite până în data de 02.06.2023, ora 16.00, următoarele documente pe email la adresa resurse.umane@nord-vest.ro:
- copie document de identitate;
- CV datat şi semnat;
- scrisoarea de intenţie cu data depunerii şi semnătura;
- copii după documentele de studii;
- copii după documentele care atestă experienţa profesională (conform cerinţelor), semnate, cu număr de înregistrare de la angajator;
- copii după orice documente oficiale legale, relevante pentru dovedirea formărilor/certificărilor şi/sau a cunoştinţelor dobândite (semnate şi cu număr de înregistrare);
- cazierul judiciar (valabil 6 luni de la data eliberării) sau declaraţie pe propria răspundere că nu există înscrisuri în cazierul judiciar.
- În data de 07.06.2023, până la ora 16.00, vor fi contactate telefonic și/sau pe e-mail doar persoanele care întrunesc cerinţele obligatorii ale postului pentru a fi invitate să se prezinte la concurs.
- Proba scrisă (testare scrisă a cunoştinţelor din domeniul de specialitate conform bibliografiei, precum, testul de cunoştinţe operare PC-Word şi Excel) se va desfăşura la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr.3, Jud. Cluj în data de 14.06.2023, începând cu ora 10.00. Durata examinării este în medie de 3 ore.
- Comunicarea rezultatelor obţinute la proba scrisă (test scris, test de operare PC) se va face telefonic și/sau pe email până la data de 19.06.2023, ora 16:00.
- Interviurile de selecţie se vor desfăşura în data de 22.06.2023, la ora comunicată de către comisie, la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr.3, Jud. Cluj. La interviul de selecţie vor participa doar candidaţii care au obţinut punctajul minim necesar pentru promovarea în etapa de interviu.
- Comunicarea rezultatelor obţinute la interviul de selecţie şi respectiv rezultatele finale ale concursului se va face până la data de 23.06.2023, după finalizarea lucrărilor comisiei de recrutare şi selecţie.