Lansare procedură de achiziţie publică de furnizare produse consumabile, service si piese de schimb pentru copiatoare, faxuri şi imprimante

Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Vest, in calitate de Autoritate Contractanta, va invita sa participati la achizita publica Furnizare produse consumabile, service si piese de schimb pentru copiatoarele, faxurile si imprimantele din dotarea ADR Nord-Vest.

 Valoarea estimata 26436,91 lei fara TVA

Pentru consumabile si piese de schimb 17450 lei fara TVA din care:

– 6000 lei fara TVA din fonduri proprii,

-1450 lei fara TVA din POAT

– 10.000 lei fara TVA din POR

Pentru service 8986,91 lei fara TVA din care:

– 3000  lei fara TVA din fonduri proprii

-2686,91  lei fara TVA din POAT

– 3300  lei fara TVA din POR

Ofertantii interesati, vor solicita lista de consumabile si piese de schimb estimate, necesare si lista aparatelor din dotarea ADR N-V pentru care se solicita oferta si vor publica  pe site-ul https://www.e-licitatie.ro la rubrica Proceduri de atribuire-cuparari directe-catalog de produse/serviii/lucrari. Oferta se posteaza in catalogul electronic SEAP, la codul CPV 30125100-2 Cartuşe de toner si va avea denumirea:Consumabile si service copiatoare ADR N-V

Nerespectarea denumirilor poate duce la imposibilitatea selectarii ofertelor de catre autoritatea contractanta.

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Sursa de finantare:

Fonduri proprii,

Programul Operațional Regional 2014 – 2020 in Regiunea Nord-Vest, Axa 12 ,

Sprijin financiar pentru ADR  Nord-Vest, in vederea indeplinirii activitatilor delegate privind implementarea POSCCE in perioada 2016-2018

Ofertantii trbuie sa faca  dovada faptului ca sunt service autorizat Gestetner/Ricoh si ca:

– au posibilitatea  intervenirii in maxim 2 ore la sediul ADR Nord-Vest din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 si in maxim 24 ore la Birourile Judetene  din teritoriu (Oradea, Zalau, Baia-Mare, Satu Mare, Bistrita) pentru constatarea defectiunii

– ca aui minim 2 angajati service instruiti Gestetner/Ricoh

Ofertele financiare se intocmesc cu evidentierea pretului unitar  si a valorii totale cu si fara TVA.Se evidentiaza separat in cadrul ofertei, valoarea abonamentului lunar pentru service, fara TVA. Valoarea totala care se publica in SEAP este valoare  fara TVA a consumabilelor originale necesare pentru copiatoare /imprimante si faxuri adunata cu valoarea abonametului pe 12 luni fara TVA.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vets, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email secretariat@nord-vest.ro/ nicoleta.glodan@nord-vest.ro,  in atentia Biroului de Achizitii Publice.

Termen depunere oferte 30.01.2017

Specificatii tehnice achizitie service, piese de schimb si consumabile

Articolul anterior
Prezentarea Priorităţii de investiție 2.2, Axa 2
Articolul următor
Lansare procedură de atribuire a contractului de achiziţie publică pentru organizarea unui eveniment
Meniu
Sari la conținut