Achiziție servicii de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din calea Dorobanţilor Nr. 3

SPECIFICAŢII TEHNICE 

Privind achiziţia de: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din calea Dorobanţilor Nr. 3(corp 1 si corp 2), Cluj-Napoca şi pentru sediul principal din Rădaia Nr. 50, Comuna Baciu.

Obiect achiziţie: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din calea Dorobanţilor Nr. 3(Corp I si Corp II), Cluj Napoca şi pentru sediul principal din Rădaia Nr. 50, Comuna Baciu.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru cele trei obiective ADR N-V din Sat Rădaia Nr. 50, Com. Baciu şi Calea Dorobanţilor  Nr. 3 (Corp I si Corp II), Cluj Napoca, pentru perioada 01.02.2020 – 31.01.2021.

Specificaţii tehnice:

  • Service pe toată durata derulării contractului
  • Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS și linie telefonică fixă
  • Consultanţă tehnică
  • Monitorizare permanentă, 24/24 prin dispeceratul propriu
  • Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 50.000 Lei/obiectiv

Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la fiecare dintre cele două obiective.

Vă rugăm să ofertaţi separat cele două obiective

Contract

DA 

Termen de livrare/prestare/executare: 01.02.2020-31.01.2021- perioada contractuală

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 29.11.2019

Articolul anterior
Revista Regio nr. 72
Articolul următor
EMOBICITY, un proiect de promovare a mobilității electrice în Regiunea Nord-Vest
Meniu
Sari la conținut