Achizitie de servicii catering

Privind achiziţia de:  servicii de catering

Obiect achiziţie: în vederea organizării ,,Intalnire de lucru privind cererile de rambursare pe Axa 8 – proiecte nefinalizate”. Evenimentul este propus a avea loc in data de 23 noiembrie 2018.  

Locația: Cluj Napoca, Doroabantilor Nr.3

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Numar estimat de participanti – 55 de persoane.

Termen de depunere a ofertelor: 20.11.2018.

Valoarea estimata 25 lei + tva /participant 

  1. Servicii de catering:
    1. Welcoming coffee

·   Cafea, lapte, pahare/cesti de unică folosință, zahăr alb/brun,

·   Ceai: trei tipuri;

·   Apa 1 sticlă apă plată 0,33 l / persoană  + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoana.

·   Patiserie: dulce si sărată

·   Fructe: minim  trei tipuri(banane, mere, struguri sau pere) in cantitati egale.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat initial.

Perioada: 23 noiembrie 2018

Contract : NU

Termen de livrare/prestare/executare confom cu specificatiile tehnice

                                                    

Articolul anterior
MODIFICARI la ghidul solicitantului pentru reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane (apelurile de proiecte nr. POR/2017/3/3.2/1/7 REGIUNI, POR/2017/3/3.2/1/BI și POR/2017/3/3.2/1/ITI)
Articolul următor
MODIFICARI la ghidul solicitantului pentru reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane (apelurile de proiecte nr. POR/2017/3/3.2/1/7 REGIUNI, POR/2017/3/3.2/1/BI și POR/2017/3/3.2/1/ITI)
Meniu
Sari la conținut